1 Mayıs 2018 Salı

Bacaklarda Kaşıntıya ve İze Doğal Çözüm

Bacaklarda Kaşıntıya ve İze Doğal Çözüm
Aysun:
öncelikle iyi çalışmalar,
benim uzun zamandır yaşadığım bir sıkıntım var bacaklarımda kaşımaktan sonra kalan ve geçmeyen izler özellikle bahar ve yaza girerken bacaklarımda oluşan bu kaşıntılar bazende sanki bişey ısırmış gibi olup kaşımama neden oluyor beyaz tenlide olduğum için kalan bu izler beni çok rahatsız ediyor yazın evde bile etek şort giymeye eşimin yanında utanıyorum çalıştığım içinde yazında bacaklarıma kapatıcı sprey uygulayıp öyle etek giyebiliyorum onlar bile zar zor kapatıyor.bana bu sorunum için yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.aslında benim tercihim evde uygulayabileceğim bir bitkisel merhem gibi birşey yardımcı olursanız çok sevinirim…..

Cevap:Bahar alarjisi olduğunu düşünüyorun.Teniniz hassas olduğu için de bu tür izler oluşur.Bunun için dikkat etmeniz gerekenler:sıcak banyo ve duş yasak.Hafif ve ince kıyafetler ve serin bir ortam kaşıntınıyı azaltır. Sabunlar derinizi kuruturlar bu nedenle hassas ciltler için olan uygun sabunları kullanınız. Banyoda iyi durulanınız sabun artığı kalmamasına dikkat ediniz. Banyodan çıktıktan 2-3 dakika içinde nemlendirici uygulayınız.
Kaşıntıyı geçirmek için ise:
Kudret narı macununu kaşınan yerlere sürün.
Yılan yastığı otunun Yaprakları ve kökü kaynatılıp kaşınan yere pansuman yapılır
Tuzlu su ile pansuman yapın
Sirke sürün.
Süt için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder