11 Ağustos 2018 Cumartesi

Ağda Sonrası Koltukaltında Yağ Bezesi Şişlik

Ağda Sonrası Koltukaltında Yağ Bezesi Şişlik
sevgi
Merhaba doktor bey, tatile gitmeden önce kuaförde yaptırdığım sir ağda sonrası koltuk altım çok tahriş oldu. Ardından tatile gittim. Denize falan da girdim. Yaklaşık 5 gün sonra tatilde iken adet oldum. Adet olduğum akşam gece yatarken koltuğumun altında biri mercimek kadar, diğeride nohut kadar 2 yağ bezesi şeklinde şişlik farkettim. Buarada doğum kontrol hapı yasmin kullanıyorum. Aynı zamanda yüzümdeki akneler içinde 3 aydır roaccutane kullanıyorum. Bütün bu bilgiler ışığında koltuğumun altındakinin sadece bir yağ bezesi olabilme ihtimali ne kadardır? En kısa sürede doktora gidicem. Bugün adetimin 3. günü ve bezeler hala var ve ağrısız. Önceden kulak mememden çıkar ve ve ben farketmeden bakardım ki geçmiş…Şimdi koltuk altımda olunca çok endişeliyim.



Koltuk altındaki yağ bezeleri lenf bezi kanseri ve meme kanserinin belirtiisi olabilir bunun için en kısa sürede doktora başvurmanızı öneririim.Ama sir ağda sonrası oluşan bu tür şişlikler genelde kıl dönmesi olarak sonuçlanır.BU açıdan da düşünürsek içiniz rahat olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder