25 Ağustos 2018 Cumartesi

Baş Ağrısı Bayılma Hissi

Baş Ağrısı Bayılma Hissi
Müslüm Şahin
Merhaba, ben 5 – 6 yıldır bilgisayar yazılım sektöründe çalışmaktayım, aşağı yukarı 10 yıldır ensemin üstü, başımın arka kısmında genelde öğleden sonra başlayan baş ağrısı çekmekteyim, baş ağrılarım çok şiddetli olmadığından dolayı, çok düşünmekten olduğunu tahmin edip önemsemiyordum.


Fakat son zamanlarda, ortalama bir yıldır stresli olduğum durumlarda yine genelde öğleden sonraları bilgisayar başında 2 – 3 saat gibi bir işlem yaptığımda şiddetli bayılma hissine kapılıyorum, bu durum, herhangi biriyle bir konu üzerinde tartırşırken de oluyor. Her iki durumda da bir bahane ile hemen ortamı terkedip gidip elimi yüzümü yıkıyorum veya temiz hava almaya çıkıyorum, haliyle insanlar şaşırıyor. Ayrıca bir makale veya kitap okurkende bu hissi yaşıyorum ve beyin kanaması geçiririm korkusu ile hemen okumayı bırakıyorum.

Yukarıdaki saydığım durumlar haricinde, film seyrederken veya araç kullanırken olsun, hafif baş ağrısı dışında herhangi bir şikayetim olmuyor.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Cevap:Bu kadar uzun zamandır doktora başvurmamanız tehlikeli Hemen bir Nöroloji uzmanına başvurmalısınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder