8 Ağustos 2018 Çarşamba

Kolesterole Bağlı Akne İzleri Nasıl Geçer

Kolesterole Bağlı Akne İzleri Nasıl Geçer
Aykut ÖZEN
Doktor bey İyi çalışmalar.Benim sorunum sırt bölgemde çıkan akne lekeleri ile.Bu konuda bir çok cilt doktoruna gitmeme rağmen bir çözüme ulaşamadım.Ayrıca güzellik merkezine gidip bkimyasal peeling bile yaptırdım. sonuç yok.Sorunum kolesteroldan kaynaklı olduğu söylendi. çok yüksekmiş. onu hallediyorum ama lekeleri iyiledştiremiyorum. yeni oluşan aknemde yok .Öneriiniz nedir.yardımlarınız içinşimdiden teşekkür ederim.

Akne için bir çok maske jel losyon bulunmakta bunlar işe yaramıyorsa eğer ağız yoluyla alınan ilaç tedavisine geçebilriisniz.Uyguladığınız akne jel losyon işe yaramadığı zaman bu tür ilaçlar kullanabilriisniz.Antibiyotik ve hormon tedavisi olarak adlandırılır.Bunun için doktorunuza başvurabilriisniz ve ilaç tedavisine başlayabilriisniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder