15 Nisan 2018 Pazar

Böbrek Taşı Düşürenler Oruç Tutabilir mi?

Böbrek Taşı Düşürenler Oruç Tutabilir mi?
merhaba 26 yaşındayım bayanım, ben 3 yıl önce böbrek taşı düşürdüm o günden bugüne hiç susuz kalamdım, gün içinde ve gece bile su içtim taşım düştü ama şimdi 5-6 saat su içmesem böbreğimde bir sancı hissediyorum. bu psklojik bir durum mu yoksa bilimsel olarak taş düşüren yada taş oluşmaya eğilimli böbrekler su sıkıntısı çektiğinde ağrı yapar mı? lütfen bunu bana açıklayabilirmisiniz? eğer kendim böyle bir ağrı olduğuna inanıyorsam oruç tutmaya karar vercem.
tesekkürler

Oruç bir ibadettir ama sağlığı tehtit etmediği sürece.Böbrek taşı bildiğiniz üzere çok sancılı bir dönemdir.Su tüketmek bu husustra çok önemlidir.Size tavsiye su tüketiminize özen göstermeniz.Sağlığınızı çok fazla tehtid etmez elbette ama uzun ve sıcak olan bu yaz günlerinde zor olabilir.Bir gün tutun orucunuzu şiddetli ağrılar çekerseniz eğer ertesi gün orucunuza ara verirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder