18 Temmuz 2018 Çarşamba

Beyinde Uyuşma Karıncalanma Nedenleri

Beyinde Uyuşma Karıncalanma Nedenleri
emel

iyi günler hocamm. benim bir sorun olacak. bazen beynimde sancı hissediyorum hocam kafamın içine sanki iğne batırıyolarmış gibi. geçenlerde kafamın içi uyuştu gibi hissettim insanın ayağı karıncalanır ya onun gibi bişeydi o hissi anlatamıyorum. o an bişey yapamadım beyin kanaması falan geçiriyorum sandım. etrafı tuhaf gördüm kısa sürdü aslında ama bana bir ömür gibi geldi. arada sırada bir baskı hissediyorum kafamda. sizce ne olabilir hocam korkuyorum
Beyinde Uyuşma Karıncalanma Nedenleri
Beyinde oluşan uyuşmalar karıncalanmalar sinirsel durumlarda olur.Beyin kanaması beyne giden damarlardakikanın pıhtılaşması tıkaması ve beyne oksijen gitmemesi durumunda olur.Beyin kanamasından yine de şüpheleniyorsanız kaınızı sulandırmak için bol su için.Ama uyuşmalar ve karıncalanmalar içinde bir psikiatriye başvurabilriisniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder