6 Temmuz 2018 Cuma

Tüylenme ve Aşırı Terlemeye Bitkisel Çözüm

Tüylenme ve Aşırı Terlemeye Bitkisel Çözüm
iyi günler hocam ben 18 yaşındayım bekarım.aşırı tüylenme şikayetinden dolayı doktora gittim kan tahlilleri ve ultrasyona girdim. kan tahlillerinde sorun çıkmadı hormonlar normalmiş.ultrasyonda ise sağ over 18*40 mm sol over 19*40 mm olup her iki over içlerinde çok sayıda küçük folikül kistleri izlendi sonucu çıktı. doktor ilaç önermedi. bir kaç ay sonra kendilignden yok olur diye okudum nette.tüylenmenin sebebi bulunmuş değil yani yardımcı olursanız sevinirim ( ökse otu kullanmamın bi faydası olur mu acaba ) bitkisel olarak neler önerebilirsiniz ? bu aykı adet sancılarımda çok şiddetli oldu normalde sadece ilk gün sancı olurdu bu ay adet bitene kadar sancı çektim. bide sadece koltuk altı terlemesi var aşırı derecede oturduğum yerde bile terliyor koltuk altım cevabınızı bekliyorm şimdiden teşekkürler

Aşırı tüylenme ve terlemeye karşı bitkisel bir çay tarifi..
Malzemeler:
1 çorba kaşığı çörekotu
1 tutam safran
5 tutam kırlangıç otu
3 tutam ısırgan otu
3 tutam atkuyruğu

Bu bitkilerin karışımından çay yapılır ve günde 2 defa içilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder