20 Temmuz 2018 Cuma

Seyrelen Saçlar Nasıl Gürleşir

Seyrelen Saçlar Nasıl Gürleşir
aydın
doktorum 🙁 ben 17 yaşındayım ve bundan 2 yıl önce okulun düzenlediği bir partiye katılacaktım ve saçıma jole sürüp şampuanla yıkadım 5,6 defa 5 dk içinde ve saçlarım aniden seyreldi ve o günden beridir saçım seyrek pisikolojim bozuldu bu yüzden benim lütfen bana yardımcı olun teşekkür ederim iyi günler

Öncelikle sana uyarım kesinlike saçına bu tür maddeler sürme olabildiğince uzak dur.Saçları yıpratan ilk maddeler bunlardır.Doğal olarak kullan saçını.
Bitkisel karışım ise:
Eşit miktarda ılık zeytinyağı
susam yağı
4 dövülmüş asprin
4 damla kekik yağı
4 damla lavanta yağı
1 tatlı kaşığı bira mayası
Hepsini karıştır saçını diplerine sür ve 2 saat kadar bekletip saçlarını durula.Saçlarını durularken suyuna 2 kaşık elma sirkesi de ekle bu su ile saçalrını durula.Haftada en az 1 kez bu uygulamayı yap.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder