26 Ocak 2018 Cuma

Adet Geciktirme Hapı Kulanımı ve Gebelik

Adet Geciktirme Hapı Kulanımı ve Gebelik
Soru:merhaba gecen ay ayn 1 nde adet olmam gerekiydi ama adet geciktirme hapı içerek bunu 7 sne kadar erteledim ama 7 snde hap kullandım halde adet oldum adet olduktan sonra kesilsin die hapı 11 ne kadar kullanmaya devam ettim bu sure zarfında ise sadece dmala damla geldi hapı bıraktımda ıse 3 gun saonra adetım bttı yanı ayın 13 nde . ama bu ay 11 nde yani bugun sadece braz kahverengi akıntı gibi bise geldi haff kanlı ve 34 ncu gun oluyo yoksa hamilemiyim ama le olsa nie kahverengi akıntı gelsin dim karnmda 4 gun adet olcakmıs gıbı agrıyor yardım edinnn???


Adet Geciktirme Hapı Kulanımı ve Gebelik

Cevap:Adet gecikitirme hapı kullanıldığında adet görmenizi engelle rve bir kaç gün sonra adetinizi normal olarak gelir ama siz tekrar kulanmışsınız ve tekrar ertelemeye çalışmışsınız bence buna bağlı olarak bu tür lekelenme yşamışsınız.Eğer gebelik şüpheniz var ise ade geciktirme hapı kullanmayın zira bebeğe yan ekileri olabilir.İlişki tarihinizi biliyor iseniz ve sonrasında adet gördüyseniz gebelik şüphesi bana göre az.Yine biraz beklemenizi sabırlı olup adet tarihinizi beklemenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder