5 Mart 2018 Pazartesi

Kalp Çarpıntısı Kalp Krizi midir?

Kalp Çarpıntısı Kalp Krizi midir?
Soru:iyi günler. 1 sene önce işyerinde aşağıda sigara içtim. sonra merdiven çıktım. birden gözüm karardı lavaboya koştum.yüzümü yıkadım 5 dakika yalnız kalbim çok yavaş attı ve sesini duydum dışarı çıkacaktı sanki. hiç ağrım olmadı. sonra oturdum 1 saat dinlendim geçti. kalp krizi değildir dimi bu çok korkuyorum


Kalp çarpıntısı olduğunda bilin ki kalbiniz o an vücudunuz için gerekli olan kanı pompalamakta zorlanıyor.Kafeinin fazlaca tüketimi çarpıntının en sık nedenidir. Kahvenin, çayın ve çikolatanın fazlaca tüketimini izleyen üç beş saat içinde oluşan, özellikle uyku kaçması sorunu ile birlikte olan çarpıntılarda, kafein etkisi akla gelmelidir. Kafeinle ilişkili kalp çarpıntıları seyrek ve düzensiz bir kaç kalp atımının hissedilmesinden ibarettir.Kalp çarpıntısı baş dönmesi terleme cildin solması bu durumla karşılaştığınızda telaşlanmayon ve oturup dinlenin.Eğer bu belirtiler sıklaşırsa mutlaka doktora başvurun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder