27 Mart 2018 Salı

Saçları Sıklaştırmak İçin Karanfil Suyu

Saçları Sıklaştırmak İçin Karanfil Suyu
doktorum şaçlarım cok seyrek kücüklükten beri seyrek 8 9 yaslarında büyüklerimden görüp jole sürmüştüm cok sürüyodum ama bıraktım ve yasım 17 saçlarım cok seyrek cildiyeye gittim kan depoları boşalmış bu yüzden ola bilir dedi ve kan yapıcı aplar ve saç derimi sürmek için ilaçlar verdi bi cam içinde kırıp döküyosun kullandım ama pek işe yaramadı ve internette arastırdım karanfil suyu sıklastıryomus onu deniorum işe yararmı acaba lütfen yardm edin teşekkürler

1 avuç dolusu karanfil
500ml lik bir pet sişe
ve 400-500 ml içme suyu
Nasıl Yapılır
Su dolu pet şişeye bir avuç karanfili atın ve 1 gün boyunca ağzı kapalı serin bir yerde bekletin.Ertesi gün suyun siyah bir renk aldığını göreceksiniz bu siyah su ile haftada 3-4 kez saçlarını tarayın (saç diplerinize değmesine dikkat edin.Saç dipleriniz ıslanmalı)1 ay sonunda saç dipleirnizden yenileri sıklaşarak çıkacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder