16 Mart 2018 Cuma

Trombosit Beyaz Kan vermenin Faydaları ve Zararları

Trombosit Beyaz Kan vermenin Faydaları ve Zararları
Soru:beyazkan vermenin bir zararı var mı

Cevap:Trombosit yani beyaz kan vermenin herhangi bir zararı bulunmamaktadır.Normal kan gibi verilir sonra kandan trombozit ayrılır ve kan geri bırakılır.Beyaz kan yani trombosit vermenin bir insana can vereceğini unutmayın ve bağıştan kaçınmayın.Bacaklarda Kıl Dönmesi için Çözüm Pürüzsüz Bacaklar
Soru:doktor bey, benim bacaklarimda tüylenmenin disinda kücük kil dönmeleri var,bütün bacaklarim pötür pötür. tüylerimi alsam bile pürüssüz bir tenim olmuyor ve ben bu yüzden cok rahatsizim, bunlardan kurtulmak icin ne gibi bir yöntem denemeliyim? lazer yaptirsam kurtulabilirmiyim yoksa bunun bir tedavisi varmi?lütfen bana yardimci olun evliyim ve bundan cok utaniyorum,artik kurtulmak istiyorum.
Bacaklarda Kıl Dönmesi için Çözüm Pürüzsüz Bacaklar
Cevap:Pürüzsüz bacakalr için evde önce bu yöntemi deneyim.1 kase yoğurt ve 1 yumurta akını karıştırıp bacakalrınıza sürün.ÇOk geçmeden bir kaç dakika sonra ovalayarak bu maskeyi yıkayın.Yıkadıktan sonra limon suyu ile ovalayın ve ardından da bebek pudrası sürün.Bunu haftada bir kez yapın sadece.Bir kaç deneme sonrası farkı göreceksiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder