20 Şubat 2018 Salı

Bıldırcın Yumurtası ve Faydaları

Bıldırcın Yumurtası ve Faydaları
Bıldırcın yumrutası küçük zor bulunan ama sağlıklı bir besin.Aslında artık zor bulunmuyor hemen hemen her markette bıldırcın yumrutasını bulabilrisniz.



* Bıldırcın yumurtası içerdiği vitaminler ile vücuda güç ve zindelik verir.
* Bağışıklık sistemini güçlendirir.
* Solunum yolu hastalıklarına faydalıdır.
* Alerjik astım sorunları için doğal bir antibiyotik gibidir.
* İçerdiği yüksek protein ile çocukların büyümesine ve sağlıklı beslenmesine katkıda bulunur.
* Çocuklar için eğlenceli bir vitamin hapı gibidir.
* Çocukların hem beden hem zihin gelişiminde etkilir.
* Bıldırcın yumurtası gebelikte artan demir ve mineral ihtiyacını karşılar.
* Üst solunum yolları için antiseptik yani mikrop öldürücü özelliğe sahiptir.
* Antihistaminik özelliği ile alerji için faydalıdır.
* Ekspektoran yani balgam söktürücü etkisi vardır.
* Sindirim sistemi düzensizliklerinden olan gastiritis, mide ülseri ve duodenal ülserin düzelmesinde etkilidir.
* Hemoglobin düzeyini arttırarak ve toksinleri ve ağır metalleri kandan uzaklaştırarak anemi (kansızlık) tedavisine yardım edebilir.
* Tüberküloz (verem), bronşiyal astım, diyabet ve damarsal gerginliğin tedavisine yardımcıdır.
* Güçlü bir anti kanser etkiye sahiptir ve kanserojen gelişmeyi durdurmaya yardım eder.
* Karaciğer, böbrekler ve safra kesesindeki taşların atılıp yok edilmesine yardım eder.
* Kalp kasının güçlenmesine ve kan dolaşımının hızlanmasına yardım eder.
* Hafızayı güçlendirir, beyin aktivitesini yükseltir ve sinir sistemini düzenleyebilir.
* İmmun sistemi güçlendirerek, organların yaşlanmasını yavaşlatır.
* Deri rengini düzeltip saçların gür ve parlak olmasını sağlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder